Alla inlägg den 26 mars 2009

Av grant - 26 mars 2009 22:19

Pratade med Carina idag angående mina "oroligheter" över Bosses tokrus och "mopps-fasoner". Hon sa att det var fullkomligt normalt och att Trissan - Bosses halvsyster (samma pappa) - som både jag och Martin har träffat när vi hälsat på Darko's - var precis likadan när hon var valp. Hon är jättego' och rätt from - dock är hon tik, men hon hade varit lika galen hon med när hon var valp berättade Carina - det var skönt att höra :) Bosses pappa ä ju himla go' med, fick en hög med kyssar när jag trillade omkull på deras köksgolv haha. Åååh, ska bli så spännande att se vad det blir av vår lilla "maniac".

Mer som vi kom överrens om var ju att "fixa till" hans öra nästa vecka, innan jag sticker till valpkursen. Ska bli så kul och få se honom leka med sina syskon igen - mys :)

Hon berättade även nästa helg igen ska hon göra mentalbeskrivningar uppe på SBK-Mönsterås - jag ska troligtvis dit och kolla på och se hur det går till, då vi vill göra det med Bosse nästa år :)


Ikväll fick Bosse träffa Gimlin, det var himla skoj, tyckte Bosse. Gimlin tyckte dock att det var lite sådär...Kul, men mm lite blä med valp faktiskt hihi.

Nu letar jag efter valp/hund kompisar till lilla Bosse här runt omkring. Har hittat en verkar det som :)

Av grant - 26 mars 2009 15:07

Ska sticka om mindre en timma och plocka upp Martin. Sen måste vi in till stan så jag kan köpa mina böcker till skolan. Blä, kostar pengar ju :(


Så idag åker vi till Nybro och hälsar på Penny och barnen. Ska bli kul och se Bosse träffa Gimlin (syrrans jack russel) första gången ;) Två terrier - kan ju inte bli annat än ettrigt skoj!


Bosse - du är så lyckligt ovetande. Nästa vecka ska Carina hjälpa mig att "rätta" till ditt vänstra öra. Men skoj kommer du tycka att det blir när du ska få återförenas med dina syskon. Plutt-snutten då...

Ovido - Quiz & Flashcards