Alla inlägg den 6 mars 2009

Av grant - 6 mars 2009 23:17

Ja, bara om en vecka börjar det... "Friheten" tar slut, och "ansvaret" knackar hårt på dörren ! Haha. Det första lät väl illa, men inte så långt ifrån sanningen alls.


Jodå jag ser fram emot vad all ansvar innebär + allt annat som hör till.

Det vet jag, jag har längtat efter det här så länge nu ju. Vi har båda dessutom ställt in oss på att vi har mycket jobb framför oss- i MINST ett år framåt...Men kom igen - jag kan inte vara mer redo - nervös - men redo ändå :)



Av grant - 6 mars 2009 09:13

Det var visst inte v. 12 vi skulle passa Dino, det var ju f.r.o.m nu på lördag ju :) Nu är det många datum och veckor att hålla reda på för mig...

Så nästa vecka ska vi bo på ön.

Det blir mycket bättre såhär, då har vi inte Dino och Bosse samtidigt heller.



Ovido - Quiz & Flashcards