Alla inlägg den 8 mars 2009

Av grant - 8 mars 2009 22:37

Kan man bli annat eller när man har fyra valpar på en som slickas,rivs och biter i tårna,i håret, i fingrarna och bara klänger i famnen på en ? Då kan man inget annat än att bara le och känna sig glad.

Ja, idag har jag varit helt på molnen sen jag lämnade Darkos. Bosse-pojk växer så det knakar...Jag älskar hans tassar :) Dem är så stora, jämfört med hans syskon. Men för övrigt har Rijk's växt ifatt honom nu...Han vägde en del den plutten när jag plockade upp och kramade på honom lite.

Jodå, jag gosade en hel del med Bosse idag - han fick sitta i min famn när vi satt och fikade.

Ute var vi en sväng också med alla puppisarna. Det säger bara vips, och så har dem galopperat iväg. Det var en himla fart på de små fyra. Men Bosse, han håller sig närmare än syskonen...Han kommer lika glatt galopperande tillbaka :)

Mer fick jag veta att han har varit ute och åkt bil, redan varit och hälsat på brukshundklubben lite granna. Fy så bra att han får vänja sig, så inte allt blir så nytt sen.

Nu är det ju bara några dagar kvar tills Bosse kommer hem ju...I veckan ska resten av hans saker inhandlas. Lite leksaker,matskålar,klotång etc.


Natti.


Ovido - Quiz & Flashcards