Alla inlägg den 19 mars 2009

Av grant - 19 mars 2009 23:47

Idag har jag varit uppe sen kl. 6.50 - tack vare galningen som bor över oss - ojoj,vilken morgon, mer behövs inte skrivas om det.

Sen var det ju infomöte om skolan, och då var mamma hundvakt här en stund åt Bosse.


Idag har vi övat lite ligg...Det tog mig lite tid att lära honom det, men inte för att han är på något sätt slö/ovillig . När han väl lärde sig sitt, gör han det på en millesekund :) Jo, för att min teknik behöver finslipas, så lilla Bosse förstår vad sin matte tjatar om så han kan få sin godbit nån gång.

 Men när Mika tipsade mig om något idag som jag trodde jag hade prövat, men som jag inte hade, funkade det - tack :) Ska bli kul att öva mera imorgon - vill ju inte tjata ut momenten så det blir tråkigt. Korv och köttbulle tycker han mycket om - för det sätter han sig snabbt ch fint nästan bara han hör mig prassla med påsen ;D Haha, dem lär sig snabbt vad dem ska göra för gott gott.


Nej,nu måste jag nassa.

Ovido - Quiz & Flashcards