Alla inlägg den 25 mars 2009

Av grant - 25 mars 2009 17:31

...lite när jag ändå är igång här :)

Bosse har gjort endast en olycka inne idag ! Rekordet hitills hihi. En liten skvätt kiss blev det...


...och sen jag ska på intervju nästa vecka för semestervik i sommar ! Jaaaa!!! Fy vad glad jag blev när jag fick samtalet.




Av grant - 25 mars 2009 17:08

Bosse visar framsteg i kopplet. Klart det inte är kul och bli kopplad, när man fått vara lös i sina hela 10 veckor. Vart tog "friheten" vägen liksom ? :)

Mera idag så har Bosse åkt bil med matte och Emillie, som letade efter NybroZoo. Såg att dem hade rabatt på burar på blocket ! Så en bur, två kongleksaker och en mjukis-vovve har inhandlats till Bosse-Bus idag. Hans mjukis ÄLSKAR han ! Har lekt med den hur mycket som helst idag. Är så glad, och hoppas han gillar den länge...Något som tar uppmärksamheten från att bita i mattan *suck* ;)


Igår var jag på introduktionen till valpkursen. Tycker det är jättesurt att Bosse får missa dem två första gångerna för att han inte är tolv veckor och inte fått sin valpspruta :( Men men...Det var kul! Vi har fått en "läxa" till nästa gång, där vi ska ta reda på vart vår hundras ursprungligen kom ifrån och vad dens uppgift var!


Mamma och pappa var inne en sväng och fikade med. Det var första gången pappa och Bosse träffades :) Dem kom fiiiint överrens. Sen återgick Bosse till sin filt och somnade sött.

Av grant - 25 mars 2009 07:59

Ja, idag har Bosse egentligen bara en uppgift - att lära sig gå i koppel och försöka hålla sig på en sida så matte inte måste byta hand hela tiden :)

Han var rätt "pipig" nu när jag var ute med honom...Men jag tror att det har mycket att göra med snön - han tycker det är kallt ju !


Ovido - Quiz & Flashcards