Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Utställningskoppel

Av grant - 28 augusti 2009 16:16

Idag har jag varit på jakt efter ett vettigt utställningskoppel. Utställning imorgon och jag är ute i sista minuten som vanligt! Både Färjestadens och Kalmars Djuraffärer har så dåligt sortiment och säljer inte ett enda utställningskoppel. Så jag ringde Mönsterås Djurvärld och kollade om dem hade något jag letade efter - vilket dem hade ;) Tack vare Carina och Katarina som har sagt till dem att beställa in dem sortens koppel som jag sökte! Glad i hågen åkte jag dit och köpte ett och blev mycket nöjd. Sen åkte vi vidare till Carina så hon fick snudda lite med saxen på Bosse :) Han ska bli så fiiin efter jag har duschat honom ikväll.


Idag fick jag reda på att det kommer ytterligare en utställning i höst i Växjö, en internationell. Då går Bosse i juniorklass vilket betyder att resultaten kan bli riktiga. Men jag ska se vad jag känner efter dessa tre utställningar nu först så får jag se om jag anmäler oss till den i slutet av oktober.

 
 
Ingen bild

Jannica & Gizmo

29 augusti 2009 15:15

Lycka till idag hoppas att ni kommer hem Gizmo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grant - 10 augusti 2010 09:20

Bossebus är hemma hos mig igen efter att ha bott hos en jättefin familj 3-4 månader och som hjälpt mig ta hand om honom. Här är vi nere på Svinö :)    &hl=sv_SE&fs=1&"> &hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-fla...

Av grant - 14 mars 2010 11:22

Idag är det exakt 1 år och en dag sedan vi tog hem det lilla miraklet...Fast ett mirakel var han inte till och börja med, då var han ett litet monster. Om jag spolar tillbaka 1 år så hade jag en halvjobbig tid framför mig med Bosse...In och ut för at...

Av grant - 19 februari 2010 13:21

Här kommer amatörklippen   hi hi hi...En sak är säker, min röst är fruktansvärd att lyssna på har jag kommit underfund med.    ...

Av grant - 16 februari 2010 22:12

Idag har jag fått öva på att sticka igen    Jag fick sticka på min lärare och det gick jättebra, är så stolt att jag inte tycker det är så farligt längre med nål och blod!   Ikväll har vi övat vidare lite på att gå slalom mellan mina ben...Det är...

Av grant - 13 februari 2010 16:05

Usch, nu har jag varit riktigt förkyld de senaste dagarna..Tror det är på bättringsväg, men känner mig riktigt kass idag.   Det är lätt att bli ivrig. Nu finns det massor med saker jag vill lära Bosse...Men får ta ett moment i taget. Vi har övat ...

Ovido - Quiz & Flashcards