Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av grant - 9 augusti 2009 19:22

I helgen har jag gjort något jag inte gjort på många år - sovit i husvagn på camping. Martin, jag, Bosse, Penny och barnen lånade mamma och pappas husvagn och åkte upp till Böda sands camping. Jag blev dessutom förvånad över hur mysigt jag tyckte det var. Hundstranden var jättefin, det var ju som den vanliga stranden. Så Bosse har badat många gånger denna helgen och sett många andra hundar som han så gärna velat leka med.

 I natt frös jag riktigt mycket. Vi hade inte värmen på i husvagnen för att vi trodde inte det behövdes, och jag tog bara med mig vanliga påslakan utan täcke för att jag trodde det skulle bli varmt. Men nej så kallt det var. Bosse verkade tycka det var kallt med så som han låg ihopkuren, så jag plockade upp honom i sängen. Där fick han vara tills vi gick upp på morgonen. Husse låg ju i sängen bredvid så det gjorde ju inget ;)

Ovido - Quiz & Flashcards