Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av grant - 30 augusti 2009 19:25

Ikväll var vi på en promenad nere vid vattnet...Bosse fick springa av sig ett riktigt wheatenrace och bada i havet. Det får nog vara sista för i år. Så med en dyngsur vovve traskade jag hem och stoppade honom i duschen. Så nu ligger en nyduschad och (fönad är han också) trött liten vovve vid mina fötter.


Jag reflekterade över innan att det var ett tag sen jag fick springa och kolla vad han hade i munnen hela tiden. Jag trodde faktiskt ALDRIG att det skulle passera! Okej, kattbajs får jag fortfarande plocka bort från honom, men ytterst sällan. Det kommer nog alltid vara en delikatess för Bosse lilla.


Jag kan inte sluta längta tills vi flyttar. I mitt huvud planerar jag redan möbleringen...Det blir säkert inte som jag tänkt mig ;D


Ovido - Quiz & Flashcards