Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av grant - 25 augusti 2009 16:54

Nu är det officiellt att vi med lilla Bosse ska flytta den 1 november! Idag skrev vi på hyreskontraktet :) Det är bara drygt 2 månader till men det kommer att gå saaakta! Jag är så glad - från att ha bott på ca. 16 kvm2 i 7 månader kommer 84 kvm2 kännas som "ett slott" ! Jag älskar redan mitt nya hem som vi inte ens flyttat in i. Nu planeras det hur det ska möbleras och vad som ska köpas - tyvärr är man lite begränsad med sitt studiemedel bara ;) Jag kommer bara vilja vara hemma den första tiden och pyssla och dona med inredning ju....Men det som är en utav dem bästa sakerna, bortsett från diskmaskinen då, är att vi har BARA ca. 5 minuter till våra skolor ifrån lägenheten. Inte behöver jag böka varje morgon med att hitta parkeringsplats - gött!

Ovido - Quiz & Flashcards