Alla inlägg den 30 juli 2009

Av grant - 30 juli 2009 14:18

Nu sticker vi snart till Kalmars lilla flygplats. Börjar må illa in för flygturen - hatar att flyga! Hoppas dem två små ciderna dämpar min ångest.

Av grant - 30 juli 2009 02:20

...flyger vi till Kreta! Jag kan inte sova. Jag är som ett barn på kvällen innan julafton. Är så tokigt spänd nu att jag gjorde något alldeles "galet" för en stund sen - anmälde mig och Bosse till den nationella utställningen nu den 5 september i Böda på Öland *gaah* Jag som var så nervös på den inofficiella i Saxnäs sist! Hur ska detta gå liksom? Som sagt, en kul erfarenhet. Hoppas bara vädret ger med sig nu också. Jag kan inte riktigt se mig själv springa runt i en ring med paraply över Bosse ;D Haha, vilken syn...Dagen efter, den 6 september är det Rasspecialen på Lundegårdscamping, den ska jag med anmäla oss till, men den behöver jag inte ha så brått med - tiden går inte ut förräns om nästan  två veckor.


Ovido - Quiz & Flashcards