Alla inlägg den 11 juli 2009

Av grant - 11 juli 2009 00:17

Här försöker jag öva "stå" lite efter jag precis kammat ur halva skogen ur hans päls, efter våran promenad på Svinö. Hans bakben är riktigt höga, jag drog väl inte ut hans ben tillräckligt...Om bara "kameramannen" hade haft en aning hur det skulle se ut, hade han kunnat säga detta innan han tog bilden men NÄ! ;D

Av grant - 11 juli 2009 00:09

Efter vi varit i stan idag åkte vi en sväng till Svinö och gick lite vi tre. Vi körde lite kurragömma, så Martin började. Jäklar var Bosse sticker som en liten pil...Jag hinner knappt säga klart ordet "leta" innan han är borta. Riktigt skoj! Vi turades om och gömma oss och han är riktigt duktig på att hitta oss speciellt i en skog som han bara varit i en gång förut och inte ens gått i den delen vi gick i nu. Måste filma honom nästa gång. Är riktigt impad på den farten och att han alltid lyckades hitta oss :)


Jag glömde ju berätta vad Alvin har lärt Bosse...Lyfta på benet! ;D Fast nu har han faktiskt hukat som en liten tik dem senaste gångerna igen. Han skulle väl bara impa på Alvin då ;)

Ovido - Quiz & Flashcards