Alla inlägg den 25 juli 2009

Av grant - 25 juli 2009 22:24


Av grant - 25 juli 2009 22:12

Ja, igår kom vi hem ifrån 2 dagar i Skara. I onsdags lämnade vi Öland och vi hann även med Skara sommarland den dagen. Det var tur att vi åkte den dagen för då var vädret okej, dagen efter regnade det konstant heeela dagen. Så det blev att sitta inne på hotellet och spela kort och andra spel med familjen. Skara sommarland var skoj, bara lite kallt när vi var där. Men annars älskar jag allt sånt där "äventyrligt" ;) Får skryta med att jag åkte Fritt fall på 84 meter *tjohhoooo* Men jag blundade faktiskt, det var lite pirrigt, värst var det såklart att fösa ner sig själv för den jäkla branta backen. Men med allt folk bakom kunde man inte sitta där och vara mes och vela ;D Får ju också lägga till att här har man varit tuff och hoppat från 10:an på Långviken i Kalmar två ggr. Senaste var nu för några veckor sen med Martin *hihi* Jag är så modig, men jag skriker som en gris!


Bosse har varit hos Darko's. Kändes skönt, där vet vi att han är trygg och har massor av skoj. Han har lekt massor med Trissan, Elroij, Nigrita m.fl Tööten. Såhär såg han ut efter 5 minuter efter vi kommit hem från ha hämtat honom hos Darko's. Helt slut!

Ovido - Quiz & Flashcards