Alla inlägg den 3 maj 2009

Av grant - 3 maj 2009 16:58

Ja, och jag har faktiskt pluggat heeela helgen som jag sa - usch ! Har suttit många många timmar framför skärmen - jag är lite stel i baken ;)

Idag blev jag i alla fall klar. Men det tog som sagt hela helgen.

Idag har vi hunnit att duscha Bosse. Han verkar tycka det är riktigt mysigt. Han står bara still och tittar, behöver inte hålla i honom för en eventuell rymning ;) Skönt. Han är så rolig efteråt också. Han får tokfnatt varje gång vi duschat honom och jag har hunnit att torka honom. Då springer han fram och tillbaka och busar - ser så kul ut. Får försöka få med det på film nästa gång.

Har hunnit med att göra två klipp med lite skön musik i alla fall. Bara så tråkigt med youtube att det drar ner kvalitén något otroligt - både ljud och bild !


Ovido - Quiz & Flashcards