Alla inlägg den 30 april 2009

Av grant - 30 april 2009 19:02

Ja,jag får ju inte glömma och berätta att vi bokat en resa till Kreta med M's föräldrar. Åker i slutet av juli i en vecka ! Fy så härligt ! Längtar.

Av grant - 30 april 2009 18:43

Ja, ikväll ska det vara mys o gott gott, efter allt stress. Stresset är inte riktigt över, men ikväll har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt och njuta av Bosses sällskap och köttet som ligger på grillen :) Ska plugga heeela helgen nästan sen...Så nu är det mys med ett glas vin :)


Är så glad att ha Bosse hemma igen. Vi var överlyckliga allihopa (Martin,Bosse o jag) när vi återförenades :)

Kunde inte vara med på valpkursen i tisdags, men Martin var där med Bosse och det hade gått bra - speciellt med tanke på Bosses ålder - han är

ju yngst den lilla plutten :)

Han hade varit så ivrig att åka på valpkurs fick jag höra. Carina hade släppt ut honom efter Martin kom o skulle hämta honom. Martin hade lämnat bildörren öppen till baksätet, där Bosse har sin bur. Han sprang tydligen som ett skott förbi Martin och ställde sig på bakbenen mot sätet och väntade på att någon skulle lyfta upp honom "Kom igen nu, nu drar vi!" typ ;) Detta hade jag ju velat se. Han är faktiskt en väldigt bilglad valp - töötnos.


Nähe, nu ska jag fylla på mitt lilla glas ;)

Ovido - Quiz & Flashcards