Alla inlägg den 27 april 2009

Av grant - 27 april 2009 19:55

Nu är det mycket på gång tycker jag...För mycket! Hur mycket skolarbete kan de lägga på en egentligen? Det är ju inte ens rimligt att ha så mycket att göra samtidigt i alla ämnen - hur tänker dem ? Inte mycket vill jag inte påstå iaf. Så jäkla ostrukturerat och oorganiserat...BLÄ!!! Var tvungen att skriva av mig. Psykologiprov imorgon - lycka till ! Ska sätta mig och öga igenom boken igen, sen orkar jag inte mer. I värsta fall får jag väl skriva om då.


I fredags hämtade jag hem vår lilla Bosse. Det var mysans! Men han måste ha lekt något ofattbart mycket - för i fredags gjorde han inget annat än o sova heeeela kvällen - vaknade bara av att han ville ut o kissa. Söt.

Sen vaknade jag vid 5 att någon bara satt och tittade på mig - Bosse ! ;D Han gör alltid så, när han vaknar o vill ut o kissa. Helt plötsligt vaknar man antingen att den lilla hoppar upp o puttar på mig med framtassarna och bara återgår till att sitta o vänta på att matte ska vakna nån gång. GOS!

Igårkväll lämnade vi vår lilla buspojk på Darko's igen.

Bosses syster Riccadonna har flyttat hemifrån nu med. Familjen ska bo i Köpingsvik hela sommaren, så vi skulle få deras nr av Carina så vi kanske kan ses i sommar med syskonen :) Kul !


Nähä, bäst att läsa till psykologin imorgon då - Sigmund Freud liksom bland andra - lite knepiga teorier hade han - knepig gubbe.


Ovido - Quiz & Flashcards