Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av grant - 12 oktober 2009 22:30

  

Ikväll  gjorde Bosse mig väldigt glad på vår lilla promenad. Jag släppte honom lös på ett ställe där jag brukar släppa honom. Sen kopplade jag inte honom när vi skulle hem. Vägen hem är väldigt litet trafikerat så jag skulle hinna koppla honom om jag behövde. Killen på snart 9 månader trippade bredvid mig hela vägen hem och hade sina stora runda bruna ögon på mig hela tidenGlad Bortsett från två avvikare han tog för att pinka på en sten och buske - vilket han fick. Sen kom han tillbaka självmant vid min sida med full kontakt igen...Inget kommando eller något annat. Fot har jag inte ens lärt honom. Ja, en sån liten sak kunde göra mig så glad, det händer kanske inte igen, men glad blev jag Skrattande Sen vill jag tillägga att han knaprat på en stor morot idag - den var mums tyckte han...Morotssmulor över hela mattan efter detta.

Ovido - Quiz & Flashcards