Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Vård & Omsorg

Av grant - 24 februari 2009 09:57

Igår fick jag ett brev om att jag kommit in på utbildningen som startar om ungefär en månad. Känns skönt...men samtidigt lite nervöst :)

Nu känns det som det är en hel del som händer här - lite för mycket kanske. Det är just att allt är på en enda gång...

Valpen kommer om ungefär 2 veckor. Samtidigt den veckan har vi lovat att passa Dino, Martins föräldrars gamla vovve, visningen på lägenheten samma vecka...Strax därefter börjar skolan. Jag ska göra en hälsokoll innan jag börjar, Juni ska göra sin andra vaccination,valpen ska in på valpkursen i Mönsterås, Martin ska göra högskoleprovet - får vi lägenheten såld, ska det packas och tjaffsas om vad som ska slängas och vad som ska behållas...Jag lovar, jag kan fortsätta, för det tar inte riktigt stopp där - men jag orkar inte. Vi får helt enkelt ta En sak i taget !


Vidare får vi fundera på namnet på puppien :) Vi kan bara inte bestämma oss - svårt det där ;)





 
 
mika

mika

24 februari 2009 18:38

Uhhh, flashig sida du har :)
Det är ju världens sötaste bilder alltså! Sånna pluttisar! Hur gör man en sån ruta då?? Du måste ju dela med dig ;) puss puss ses i helgen ;)

http://www.mika.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grant - 10 augusti 2010 09:20

Bossebus är hemma hos mig igen efter att ha bott hos en jättefin familj 3-4 månader och som hjälpt mig ta hand om honom. Här är vi nere på Svinö :)    &hl=sv_SE&fs=1&"> &hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-fla...

Av grant - 14 mars 2010 11:22

Idag är det exakt 1 år och en dag sedan vi tog hem det lilla miraklet...Fast ett mirakel var han inte till och börja med, då var han ett litet monster. Om jag spolar tillbaka 1 år så hade jag en halvjobbig tid framför mig med Bosse...In och ut för at...

Av grant - 19 februari 2010 13:21

Här kommer amatörklippen   hi hi hi...En sak är säker, min röst är fruktansvärd att lyssna på har jag kommit underfund med.    ...

Av grant - 16 februari 2010 22:12

Idag har jag fått öva på att sticka igen    Jag fick sticka på min lärare och det gick jättebra, är så stolt att jag inte tycker det är så farligt längre med nål och blod!   Ikväll har vi övat vidare lite på att gå slalom mellan mina ben...Det är...

Av grant - 13 februari 2010 16:05

Usch, nu har jag varit riktigt förkyld de senaste dagarna..Tror det är på bättringsväg, men känner mig riktigt kass idag.   Det är lätt att bli ivrig. Nu finns det massor med saker jag vill lära Bosse...Men får ta ett moment i taget. Vi har övat ...

Ovido - Quiz & Flashcards