Alla inlägg den 26 februari 2009

Av grant - 26 februari 2009 17:52

Mm, ska bli skönt! Har lite att pula med - tvätt och annat trist man passar på när man är ledig.


På lördag ska jag jobba - ännu mindre kul :( Men jag ser ju ett slut på detta, så då går det mycket bättre.


På söndag ska vi hälsa på våran lilla terrier-kille... *längtar*

Mailade lite med Carina idag (uppfödaren), hon berättade att puppisarna skulle åka bil för första gången idag :D Fy,så söta. Hoppas det gick bra - i varje fall med vår pöjk - eftersom att det blir en hel del bilåkande,då är det en fördel att han inte är en sån som blir åksjuk.

Vidare på söndag kommer min gamla vän ner och hälsa på från Stockholm. Har inte träffat henne på nästan 1 år, så det ska bli super. Mer får jag förhoppningsvis träffa henne och hennes killes lilla bullmastiff-valp Melvin - spännande ^^ !


Nu har jag bara en timma kvar här på jobbet. Sen ska jag hem en snabbis, och sen sticker jag till en annan vän som om 2 dagar flyttar norr upp i Sverige :( Fan dem sticker allihop dem jäklarna, när jag flyttat tillbaka till Kalmar - Svin !




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards